- On
- By
- Categories: Aktualno, Gostujoči članki
Odnosi v marketingu
Odnosi v marketingu: kako z vsebinskim marketingom graditi zaupanje
Odnosi v marketingu so zelo pomembni. Tradicionalno trženje je usmerjeno v poznavanje – gre za ustvarjanje ozaveščenosti na trgu. Dodajte nekaj pametnih sporočil, ki spodbudijo določeno stopnjo naklonjenosti, in misija je opravljena, kajne?
Zdi se, kot da je zavedanje o blagovni znamki dovolj za vzbujanje zaupanja. In res je – raje imamo blagovne znamke, ki jih poznamo, tudi če med enim in drugim izdelkom ni prave razlike.
Toda ko je treba izbrati med dvema ali več blagovnimi znamkami, postane zaupanje ključnega pomena. To je ena od prednosti, ki jih imajo tržniki vsebin pred konkurenti, ki se ne naučijo graditi zaupanja v odnosih – ki ne pišejo boljših vsebin in prosto delijo dragocenih informacij.
In to je lahko precejšnja prednost, če je pravilno izvedena.
Zakaj je pomembno graditi zaupanje v odnosih
Gradnja zaupanja v odnosih je pomembna za vsebinski marketing, ker zaupanje deluje na več ravneh. S pomočjo spodnjih vprašanj boste ugotovili, ali ste na pravi poti in ali mogoče morate še kaj izboljšati.
Ali naredite, kar ste rekli, da boste naredili?
Ali so vaši izdelki in storitve zanesljivi?
Ali stranke obravnavate pošteno?
Ali boste naslednje leto še poslovali?
Ali spoštujete temeljne vrednote, ki jih navajate?
Pripovedovanje zgodb, ki se sčasoma dotakne vseh teh vprašanj, pomaga potencialnim kupcem, da vas ne vidijo le kot zaupanja vrednega, temveč tudi kot velikodušnega. celo nesebičnega.
Dokažite, da ste vredni zaupanja
Najmočnejši način, da se uveljavite kot strokovnjak na tem področju, je, da z vsebino dokažete svojo avtoriteto, ne pa da zgolj trdite, da ste strokovnjak. Na enak način deluje tudi učenje, kako graditi zaupanje v odnosih. Preko dobrih odnosov se povežete s stranko, ji dajete občutek vrednosti in posledično stranka postane zvesti kupec in vas priporoči naprej. Kaj več si še lahko želite?
Gradnja zaupanja je večja od taktike – je vaše celotno poslanstvo.