- On
- By
- Categories: Aktualno, Gostujoči članki
KAJ JE FACEBOOK OGLAŠEVANJE IN KAKO GA UČINKOVITO IZVESTI?
KAJ JE FACEBOOK OGLAŠEVANJE IN KAKO GA UČINKOVITO IZVESTI?
Platforma socialnega omrežja Facebook ponuja uporabnikom zraven vsakodnevne komunikacije s prijatelji, družino in znanci tudi sledenje najnovejših trendov, inspiracijo in nakupe od različnih blagovnih znamk. Tega pa izkoriščajo mnoge firme. Ali ste ena od njih? Vam Facebook pomaga v odnosih obstoječimi strankami in nagovarjanjem novih? Ali poznate facebook oglaševanje?
Facebook oglaševanje – ena izmed form spletnega oglaševanja– bo postopek dobivanja novih strank in posledične prodaje pospešilo!
ZAKAJ FACEBOOK OGLAŠEVANJE?
Facebook oglaševanje ponuja največji ROI (Return on investment) in uporabnikom ponuja vrsto visoko ciljno usmerjenih oglasov, ki so se veda plačljivi. Največja prednost Facebooka je, da ima ogromno število uporabnikov. Saj če se sami zamislite – kdo izmed vaših prijateljev nima Facebooka? Verjetno ga večina ima. Facebook je mesto, kje ljudje radi preživljajo svoj prosti čas in prihajajo za oddih, navdih in nove informacije.
Facebook oglaševanje nudi ciljanje na uporabnike glede na veliko parametrov, ki jih sami štimate. (Na primer demografski podatki, lokacija, interese…
Nudi tudi veliko različnih tipov oglasov – lead ads, carousel ads, slideshow ads… Sami izbere, pripravite in postate.
KAKO NAREDITI FACEBOOK OGLAŠEVANJE?
Facebook oglaševanje morate prilagoditi vašim strankam. Vzemite si čas, da jih spoznate – kaj je jim všeč, kaj iščejo in rabijo, s čim jim lahko pomagate? Ne bodite v vaših oglasih “agresivno prodajalni”, bodite naprej del skupnosti na Facebooku in s prijazno ponudbo bodite blizu vašim strankam. V oglasu spodbujajte k komentiranju in na vsa vprašanja hitro odgovorite.
Imejte cilj in načrt/strategijo, kako boste tega cilja dosegali. Najboljše je, če je cilj merljiv – dajte si jasno številko, kje hočete bit s Facebook oglaševanjem čez pol leta. To vam bo pomagalo v optimiziranju oglaševanja in se ne boste izgubili.
ŠE EN NAMIG NA KONEC!
Poleg oglaševanja tudi redno objavljajte in komunicirajte s strankami. Ne bodite samo oglasna deska, temveč prostor za nove odnose in navdih. Uporabite strategijo vsebinskega marketinga in bodite vašim strankam koristni tudi brez tega, da bi hoteli njihov denar.
Vam je članek pomagal? Upamo, da ste kaj novega izvedeli in da bo zdaj za vas Facebook oglaševanje lažje.