- On
- By
- Categories: Aktualno, Gostujoči članki
Kaj je beta testiranje
Kaj je beta testiranje in zakaj je tako pomembno v letu 2022?
Beta testiranje vaših vsebin je eden najpomembnejših korakov v celotnem procesu. Vsakdo ima lahko dobro idejo. Če ste izkušeni v svoji panogi, boste verjetno dobro predstavili svojo vsebino.
Vendar nič od tega ni pomembno, če ne ustvarite vsebine, ki jo vaše občinstvo potrebuje oziroma želi. Sami to težko storite. Vedno boste tu in tam pustili nekaj vrzeli. Zato je beta testiranje tako pomembno – pomaga uskladiti vsebino, ki jo ustvarjate, s tistimi, za katere jo ustvarjate.
Kaj je beta testiranje?
Pogosto slišite razvijalce programske opreme ali izumitelje govoriti o beta testiranju.
Pri beta testiranju ustvarite minimalno različico svojega izdelka in jo delite z izbrano skupino ljudi, da jo preizkusijo glede napak, težav in vsega drugega, kar lahko najdejo (dobrega ali slabega). Enako velja za beta testiranje vsebine saj vse, kar boste ustvarili, ne bo popolno.
Na nekatere stvari boste pozabili, kaj spregledali ali kaj pomembnega izpustili. To je lahko tako majhna stvar, kot je napačno napisana beseda. Niste popolni in tudi vsebina, ki jo ustvarjate, ni popolna. Ustvarjanje beta testa vam omogoča, da vsebino predate drugim ljudem, ki na situacijo gledajo s svežimi očmi.
Vendar pa niso samo očitne napake tiste, ki vam jih pomagajo najti vaši beta testerji. Pravzaprav imajo lahko vaši beta testerji veliko vlogo pri vaši splošni marketinški strategiji.
Zakaj je beta testiranje pomembno
Obstaja več razlogov, zakaj je beta testiranje tečajev pomembno, vendar so trije največji:
-
Beta testiranje vam omogoča odpravljanje težav celotno vsebino
Kot smo že omenili, lahko s skupino ljudi, ki testira vašo vsebino, odkrijete morebitne napake ali manjkajoče povezave. Te napake se lahko pojavijo kjerkoli:
- Napačno napisana beseda
- pokvarjena povezava URL
- Napačen videoposnetek ali zvok
Vendar pa beta testerji ne odkrivajo le očitnih napak, temveč tudi bolj subjektivne stvari, kot je jasnost ali smiselnost marketinga.
Sami lahko storite le toliko. Vi ste ustvarjalec, zato se vam seveda zdi smiselno. Pomembno pa je, ali je smiselno tudi za vse druge. Beta testiranje to pomaga zagotoviti, saj prinaša zunanji pogled in povratne informacije, ki jih ne boste dobili, če boste poskušali vse narediti sami.
-
Beta testiranje vam pomaga bolje spoznati ciljno skupino
Poznavanje profila vaše stranke je pomemben del procesa. Vendar pa ni dovolj, da jih samo poznate… morate jih razumeti na globoki ravni. Razumeti morate njihove bolečine, težave, s katerimi se soočajo, in rešitve, ki jih potrebujejo.
-
Beta testiranje vam pomaga pri zbiranju priporočil in študij primerov
Socialni dokazi so zelo pomembni.
Vaše občinstvo se bo spraševalo: zakaj ravno vi?
Želeli bodo dokaz, zakaj ste vi in vaša vsebina tisto, kar potrebujejo. To, da jim to poveste, ni dovolj. Videti morajo, kako je vsebina že vplivala na druge ljudi. Težava je v tem, kako lahko to storite, preden jo začnete ustvarjati?
S testiranjem beta!
Beta testiranje vam pomaga zbrati povratne informacije, pričevanja in študije primerov, ki jih lahko uporabite pri prihodnjem marketingu.
Ne podcenjujte moči socialnih dokazov. To je lahko razlika med zelo uspešno vsebino in vsebino, ki ne dosega vaših ciljev.