- On
- By
- Categories: Aktualno, Gostujoči članki
Naravna kozmetika in ekološka hrana v Franciji
Tržni dvoboj: ekološka hrana proti ekološki in naravni kozmetiki
Ekološka hrana v primerjavi z naravna kozmetika; splošni trg proti tržni niši: katerega izbrati?
Če ste občutljivi na okoljska vprašanja in želite zamenjati službo, da bi opravljali dejavnost, ki je bolj v skladu z vašo etiko, imate poleg različnih delovnih mest za delo v okolju, kot franšiza, večinoma izbiro med dvema panogama za svojo prekvalifikacijo : ekološka naravna kozmetika in ekološka hrana. Pustite prostor za dvoboj ekoloških trgov.
Profili potrošnikov ekoloških proizvodov
Naravna kozmetika ali hrana : oba segmenta pritegneta podobne cilje, katerih profile iz leta v leto natančno preučujejo, zlasti L’Agence Bio, ki redno naroča analize sektorja.
Iz najnovejšega torej izhaja, da je potrošnik ekoloških proizvodov najbolj pogosto mlada ženska, stara med 25 in 50 let, ki pripada CSP+. Vendar se zdi, da je pandemija Covid-19 nekoliko premaknila meje: biografija je pritegnila nove profile in okrepila ženski značaj osebe .
Tako je bilo od 15 % novih ekoloških potrošnikov v letu 2020 – 21 % mladih, starih od 18 do 24 let, 20 % je pripadalo CSP- in 17 % žensk.
4 glavni razlogi za uporabo
Prav tako se zdi, da so glavni 4 razlogi za trenutno porabo ekoloških proizvodov naslednji:
61 % za ohranjanje zdravja ;
48 % za ohranjanje okolja;
39 % zaradi večje razpoložljivosti teh izdelkov na običajnih nakupovalnih mestih ;
38 % za etična ali socialna vprašanja.
Končno študija ugotavlja močno povezavo med dejstvom sprejemanja posebne prehrane in uživanjem ekoloških proizvodov: večja je razširjenost vegetarijanske, fleksitarske, brezglutenske, brez laktoze, veganske, kronohrane, paleo prehrane. Diete in uživanje surove hrane med potrošniki ekoloških proizvodov.
Trg ekološke hrane
Od leta 1999 je ekološki trg beležil povprečno 10-odstotno letno rast, včasih s 15-odstotno rastjo, kot na primer leta 2007. Ekološki trg je tako med letoma 2011 in 2016 zabeležil 82-odstotno rast, nato pa se je med letoma 2016 in 2021 podvojil in danes dosegel več kot 13 milijard evrov letno . Po mnenju strokovnjakov naj bi rast v sektorju v naslednjih nekaj letih ostala v povprečju 10 % na leto.
Natančneje, samo ekološka hrana je v letu 2018 predstavljala 8 milijard evrov (+16 % več v primerjavi z letom 2017). Tudi v letu 2020, navaja agencija Bio, se je vrednost nakupov ekoloških živil povečala za 1,4 milijarde evrov, kar je skoraj +11-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2019.
Na strani potrošnika so vsi signali zeleni:
Večina Francozov pravi, da kupujejo več svežih izdelkov (57 %) in več sezonskih (57 %);
Skoraj 6 od 10 Francozov (59 %) ima raje lokalne izdelke in kratke stike;
“Domače kuhano” pridobiva vedno več sledilcev (55 %; +8 točk v primerjavi z letom 2019) .
Tako je več kot 6,5 % porabe hrane v francoskih gospodinjstvih namenjenih ekološkim izdelkom.
Končno se zdi, da Francozi vse bolj opuščajo množično distribucijo v korist malih podjetij, ekoloških trgovin in neposrednih nakupov pri proizvajalcih. Množična distribucija je tako izgubila 3 točke tržnega deleža, medtem ko so franšizne ekološke trgovine v mestnem središču zabeležile rast za +16 % (neodvisne so padle že drugo leto zapored za -3,4 %).
Eko naravna kozmetika– kaj govori francoski trg
Po trendu svetovnega ekološkega trga v Franciji je že nekaj let v porastu tudi segment naravna kozmetika.
Tako je po podatkih raziskovalnega inštituta Xerfi leta 2020 ekološka in naravna kozmetika predstavljala trg v višini 972 milijonov evrov, kar je +8 % več kot v letu 2019 .
Tudi glede na Xerfi, ki ga poganja trend “čiste lepote”, naj bi se segment trga ekološka in naravna kozmetika do leta 2023 prodaja povečala za 12 % vrednosti , dosegla skoraj 1,4 milijarde evrov prometa in se predvsem povečala s 6,4 % na 8 %. celotnega kozmetičnega trga.