- On
- By
- Categories: Aktualno, Gostujoči članki
OGLAŠEVANJE NA FACEBOOK
OGLAŠEVANJE NA FACEBOOK
Facebook je že od leta 2004 ukradel srca ljudi po vsem svetu in s tem tudi oglaševanje na Facebook. Možnost, da lahko klepetaš in deliš svoje misli, slike, video posnetke, zdaj pa tudi še »storije« s svojimi prijatelji ali z družino, ki živi na drugem kraju sveta je res čudovita!
Ampak, kaj to pomeni v svetu spletnega oglaševanja?
Kaj je sploh oglaševanje na Facebook?
Glede na samo dejstvo, da ima Facebook več kot 3 bilijone aktivnih uporabnikov po vsem svetu lahko rečemo, da je Facebook odlično mesto za širjenje ozaveščenosti o vaši blagovni znamki. ,,Vendar to stane veliko denarja?,, – to ni čisto res! Razen plačljivih oglasov, ki jih ponuja, je Facebook platforma, ki ponuja visoko ciljno usmerjene organske objave.
Oglaševanje na Facebook – kaj je cilj?
Seveda, se morate zavedati, da je oglaševanja na Facebook cilj platforme. Facebook vas bo najprej vprašal, kateri so vaši cilji oglaševanja (npr. da dosežete čim več ljudi, povečate promet na vaši spletni strani ali, da Facebook sam oceni, kdo so tisti, ki bi res nekaj kupili in prav njima predstavi vašo ponudbo.)
Ciljna publika pri oglaševanju na Facebook
Verjetno ste se že spoznali, kako je pomembno, da vaši oglasi pridejo pred pravo osebo, ki se lahko od obiskovalca vaše spletne strani spremeni v stranko. Facebook vam omogoča, da sami opišete svoje ciljno občinstvo. Poleg možnosti, da izberete starost in spol vaših ciljnih strank, vam omogoča še izbire kot so: kraj, kje živijo, poklici, zanimanja pa še izobraževanje.
Vrste oglaševanja
Čeprav ste včasih mogli izbrat ali boste svoje oglase dali v foto ali video formatu, Facebook danes omogoča še več! Foto in video posnetki imajo še vedno vodilno vlogo pri oglaševanju, novi formati kot so »caroseul« in »collectione« ne zaostajata. »Caroseul« vam daje možnost da lahko sestavite oglas s slikami ali videji, medtem vam »collectione« omogočajo, da prikažete pet slik ali videoposnetkov, na katere lahko stranke kliknejo za nakup izdelka ali storitve.
Kolikšen proračun potrebujem za oglaševanje na Facebook?
Pogosto vprašanje se zagotovo nanaša na denar in na to koliko denarja morate zapraviti za oglaševanje na Facebook. Točnega odgovora pa žal ni. Veliko dejavnosti vpliva na to, koliko denarja boste porabili za oglaševanje na Facebook. Svoj »budget« pa lahko seveda poljubno prilagodite po vaših potrebah.
Predstavili smo vam le nekatere elemente, ki vam jih Facebook ponuja, ampak to ni vse. Facebook svojim uporabnikom lahko ponuja veliko več! Začnite z prvo svojo Facebook kampanjo in pokukajte v svet oglaševanja na Facebook.
Več si lahko pogledaš v video 👉 📽.