ČESA SE MORAJO PRI IZVAJANJU OPTIMIZACIJE (SEO) ZAVEDATI KVALITETNO GRAJENE SPLETNE STRANI?
- Home
- Gostujoči članki
- ČESA SE MORAJO PRI IZVAJANJU OPTIMIZACIJE (SEO) ZAVEDATI KVALITETNO GRAJENE SPLETNE STRANI?
- On
- By
- Categories: Gostujoči članki
ČESA SE MORAJO PRI IZVAJANJU OPTIMIZACIJE (SEO) ZAVEDATI KVALITETNO GRAJENE SPLETNE STRANI?
Spletne strani, ki se dobro zavedajo moči digitalnega marketinga, vizualno privlačne podobe in nujnosti tega, da so v koraku s časom na vseh možnih kanalih, so tudi zelo dobro seznanjene z dejstvom, da morajo biti optimizirane.
SEO ali Search Engine Optimization je poteza, ki je pri ustvarjanju spletne podobe nikakor ne smete izpustiti. Pri tem je ključnega pomena, da za SEO skrbi strokovnjak na tem področju, ki upošteva prav vse smernice, ki vodijo do uspešnih rezultatov.
Česa se morate zavedati, preden stopite na to pot?
1. Optimizacija spletne strani je proces!
Do rezultatov, ki jih želite videti, je treba korakati neko obdobje, saj gre za organsko rast in ne za plačljive oglase, ki ustvarjajo instant rezultate. Vendar pa je tovrstna rast trdna, hkrati pa ji uporabniki tudi bolj zaupajo. Proces je odvisen od kakovosti dela strokovnjaka: že pred sodelovanjem se podrobno dogovorite, kako intenzivno si želite vlagati v to področje.
2. Kaj pa vseeno lahko predvidite?
Hitrost uspeha je odvisna od nekaterih dejavnikov, ki jih lahko že preden se lotite optimizacije spletne strani do neke mere predvidite. Ena ključnih je starost vaše domene: starejša kot je, hitreje boste dosegli višje uvrstitve na Googlu, ki starejšim domenam bolj zaupa kot novim.
Naslednja točka je odločitev o pogostosti izvajanja onsite in offsite optimizacije. V onsite optiizacijo spada pisanje blog zapisov: če se tega lotite intenzivno, je priporočeno objavljanje bloga na tedenski ravni, drugače pa na 14 dni. Pod onsite SEO spada poleg bloganja še optimizacija teksta na celotni spletni strani. Offsite SEO je največjega pomena: gre za grajenje t. i. backlinkov oz. povratnih povezav in se prav tako izvaja vsaj enkrat tedensko (za bolj intenzivno dvakrat tedensko).
Rezultate uvrstitev mesečno beležite: na ta način lahko spremljate tudi napredek.
3. Kakovost vsebine zapisov
Od kvantitete zapisov je še pomembnejša vsebina: poskrbite, da boste strokovnjaku, s katerim sodelujete, redno zagotavljali ustrezno gradivo, bodisi so to strokovni članki, vaši zapisi, ki jih nato preoblikuje, ali gradivo v fizični obliki, iz katerega lahko črpa. Zapise redno spremljajte in posredujte tudi ustrezno povratno informacijo.
Primeri iz prakse: kako uspeva naslednjim spletnim stranem?
Blog marketing ali pisanje blog zapisov vodi do večjega obiska spletne strani in predstavlja posreden korak do večje prodaje izdelkov. Trgovina z oblačili Tekstil je dober primer uporabe blog marketinga, v sklopu katerega delijo uporabne in zanimive nasvete. Pri tem se seveda držijo ključnega pravila: po predhodni analizi ključnih besed se vnaprej določijo vsebine, ki se dosledno objavljajo (vsaj vsakih 14 dni).
Z močno zgodbo in kakovostno vsebino, če je ta optimizirana, se da premikati gore: kava PJ Coffee je dober primer grajenja blagovne znamke: premišljeno napisan tekst na pristajalni strani, ni le optimiziran ampak tudi vsebinsko kakovosten, takšni pa so tudi blog zapisi.
Da je optimizacija ključni člen v verigi mehanizma spletne strani, se zavedajo tudi pri skeletnih hišah Bauta. Prvo, kar pade na pamet, je kakovostna foto vsebina za prikaz rezultatov: vendar veliko pove dejstvo, da so se tudi oni odločili za blog marketing. poleg tega, da na tak način organsko rastejo, se tudi približajo obiskovalcem spletne strani. Bližino in zaupanje gradijo tudi prek objavljanja vsebin na družbenih kanalih, kot sta Instagram in Facebook.
Zares ogromno koristnih nasvetov in zanimivih, poglobljenih intervjujev redno objavljajo tudi pri Hiši dobrih vin Koželj. Vsi članki oz. blog zapisi pa ne rabijo biti nujno optimizirani: ne pozabite, šteje tudi kvaliteta, zato naj se med vsebine kdaj prikrade tudi koristen pogovor s strokovnjakom, zgodbe o vaših začetkih, praktični nasveti in osebne izkušnje.