- On
- By
- Categories: Aktualno, Gostujoči članki
KAJ LAHKO PRINESE INSTAGRAM NAŠEMU PODJETJU
Ali se vaše podjetje nahaja v stanju odločanja, na katerih socialnih medijih biti prisoten in na katerih raje ne? Razmišljate, če začetinizvajato profil na Instagramu in ne veste, če se splača vlagat dragocen čas v pisanje objav in pripravljanje slik? Potem bo ta članek za vas!
Časa manjka na vseh področjih, to je dejstvo in na žalost – dan ima samo 24 ur, v katere se mora poleg službe, družine in hobijev zmestnati tudi čas na dvigovanje prepoznanosti vašega podjetja. S tem vam lahko pomagajo različna socialna omrežja in uporaba vsebinskega marketinga. Če razmišljate nad Instagramom, probajte si odgovoriti na nasledna vprašanja:
- Komu prodajate?
- So vaše potencialne stranke na Instagramu?
- Si želijo vaše stranke gledati vaše podjetje na Instagramu?
Vsa ta vprašanje mogoče zvenijo kot za prerokovalko, obstajajo pa načine, kako dobit odgovore in kako ne vlagat čas in denar do nečesa, kaj ne bi bilo v prihodnosti koristno.
ALI BO INSTAGRAM KORISTEN TISTIM, KATERIM PRODAJATE?
Kdo so vaše stranke? Na Istagramu so prisotne večinoma ženske (čeprav razlika med moškimi in ženskami na Instagramu je samo približno 2 %!) med 20 – 35 letmi, iščejo inspiracijo, navdih, podzavestno tudi odvračanje pozornosti od stresa. Večinoma sledijo tiste, ki so jim ljudsko blizu. Moški, ki je jih na instagramu statistično manj, dejansko iščejo dost podobno – sprostitev (to je pa nasploh pri socialnih medijih), navdih, zabavo… Če vaše podjetje nasledno lahko ponudi, je odgovor na to vprašanje JA!
Primer: Najbolj sledeno podjetje na Instagramu je The National Geographic – to odlično pokazuje, kako primeren je Instagramza to podjetje. The National Geographic temelji na 1) odličnih slikah, 2) visoko kakovostnih ionformacijah – točno to si sledilci instagrama želijo! In to pri The National Geograpgic dobijo. Za to je toliko uspešen.
SO VAŠE POTENCIALNE STRANKE NA INSTAGRAMU?
Instagram ima več kot milijardo uporabnikov po celem svetu. 29% je med 18 – 24 leti starosti, 32% med 25 – 34 letoi starosti, 16% med 35 – 44 leti starosti. Potem gredo procenta radikalno dol. Priporočamo narediti raziskavo med vašimi strankami in pripraviti “buyer persono za vaše podjetje. To je idealna stranka, ki vam bo pomagala pri mnogoh odločitvijah in verjemite – postala bo en vaših boljših prijateljev, ker bo vašemu podjetju prihranila veliko stroškov! Če je vaše idealna stranka (buyer persona) v Instagramom zaželeni starosti in če je za vaše podjetje možno generirati zanimivo in vizualno koristno vsebino, spet bo odgovor JA!
SI ŽELIJO VAŠE STRANKE GLEDATI VAŠE PODJETJE NA INSTAGRAMU?
Tukaj smo pa že dejansko pri sami vsebini. Kar se tiče količine – za rast števila instagram followerjev je priporočljivo nalagat poste 1x do 2x na teden + redno objavljati instastories. Ni pa dobro postat večkrat ko 1x na dan! To bo povišalo vaš “reach – rate”. Kar se pa tiče same vsebine, to je pa se veda zelo odvisno od vašega podjetja in niche. Zelo uspešna so na Instagramu na primer podjetja s oblačili. Njihova vsebina je zelo primerna instagramovim potrebam – svojim sledilcem ponujajo zanimive looke, outfite, sodelovanja s dobro poznanimi ljudmi – zvezdami. To ljudje zanima in za to jim naravno sledijo.
Smo vam pomagali? Upamo, da je zdaj vsaj malo bolj jasno, če je Instagram ta prava pot za vaše podjetje!