Spletni marketing [kaj je in kako ga izvajati]
- Home
- Gostujoči članki
- Spletni marketing [kaj je in kako ga izvajati]
- On
- By
- Categories: Gostujoči članki
Spletni marketing [kaj je in kako ga izvajati]
Spletni marketing je del digitalnega marketinga, ki deluje izrecno na internetu. Izvajate ga lahko preko različnih spletnih platform, kot so na primer različna družabna omrežja.
Kako pa izvajati spletni marketing? Se želite naučiti najboljših načinov spletne prodaje in raziskati možnosti zaslužka?
V tem prispevku smo za vas pripravili osnovno razlago spletnega marketinga in marketinških strategij, ki ga gradijo. Te so naslednje:
- plačljivo spletno oglaševanjea ali PPC
- neplačljivo spletno oglaševanje ali SEO
- vsebinski marketing ali bloganje
- marketing preko družabnih omrežij (ali SMM) in E-pošte
Če se tudi vi zanimate o spletni prodaji bo vam to zagotovo prišlo prav…
Plačljivo spletno oglaševanje [in Google Ads]
Spletnega marketinga se lahko lotite na plačljiv ali neplačljiv način. Začnimo s plačljivim.
Če gradite svojo spletno stran in se želite dobro uvrstiti bi vam izkušen SEO bloger najprej predlagal optimizacijo spletne strani ali SEO. Za izraz ste verjetno že slišali, saj je SEO ena izmed najbolj razširjenih oblik spletnega marketinga.
Ampak – ustavimo se…
Obstaja možnost spletnega marketinga, ki pokaže rezultate v trenutku. To so t.i. Google Ads, ki ponujajo možnost Pay Per Click ali PPC.
Google svojim uporabnikom ponuja možnost plačljivega spletnega oglaševanja, ki vašo spletno stran takoj uvrsti na prvo mesto in vam zagotovi pritok bralcev.
Če se odločite za uporabo Google Ads morate upoštevati, da morate za svoje mesto na spletni strani nenehno plačevati – in s tem obisk strank.
Neplačljivo spletno oglaševanje ali SEO
Vašo spletno stran lahko na prvo stran Googlovih rezultatov iskanja postavite z optimizacijo spletne strani. Ta način je popolnoma brezplačen, vendar ima tudi svoje “slabosti.”
Ko pričnete s SEO so vaši rezultati lahko kar nekaj časa nevidni – to lahko traja več let. Z optimizacijo spletne strani zato pogosto veliko novih podjetnikov odneha.
Optimizacije spletnih strani ali SEO (Search Engine Optimization) pa prinaša dobre rezultate po nekem določenem času (ki se določi glede na težavnost vaše ključne besede) in zagotavlja obisk bralcev brez vlaganja.
Optimizirana spletna stran Paintball-ljubljana.si – Team building igre
Na spodnji sliki vidite primer že optimizirane spletne strani Paintball-ljubljana.si. Na svoji strani prodajajo team building igre.
Svoje odlične rezultate dosegajo s pomočjo SEO in uporabo njegovih elementov. Team building igre tudi kaže primer dobro zgrajene spletne strani in vam je lahko v pomoč pri grajenju vaše.
Rezultati optimizacije spletne strani na primeru prispevka Bonitetna ocena podjetja – Ebonitete.si
Na spodnji sliki vidite kakšne rezultate je spletna stran Ebonitete.si doseglaz optimizacijo spletne strani ali SEO.
Če pogledate članek, do katerega lahko dostopite na povezavi bonitetna ocena podjetja, vidite, da spletna stran upošteva najrazličnejša pravila spletne optimizacije.
Doseči takšno spretnost lahko traja nekaj časa, vendar so rezultatina primeru Bonitetna ocena podjetja dovoj, da v pričetek SEO optimizacije prepričajo tudi najnovejše spletne prodajalce.
Vsebinski spletni marketing in bloganje
Vsebinki marketig ali bloganje je v modernem času temelj optimizacije spletnih strani ali SEO.
Deluje tako, da na spletno stran redno dodajate različne vsebine in s časoma gradite blog. Večja kot je kvaliteta bloga, več bralcev boste imeli.
Kvalitetna optimizacija bloga bo vašo spletno stran postavila na prvo stran Googla. Vsebinski marketing je vse popularnejša strategija za spletni marketing. Vsebinski marketing namreč ponuja možnosti prodaje različnih izdelkov.
Primer vsebinskega marketinga ali bloganja na Prvafina.si – Odkup terjatev
Na spletni strani Prvafina.si smo poiskali primer vsebinskega marketinga ali bloganja. Na spodnji sliki vidite prispevek Odkup terjatev.
Vsebinski marketing je na spletni strani Prvafina.si zelo razširjen. Vsebinski marketing nudi optimizaciji spletnih strani veliko materiala. Če pogledate uspeh spletne strani na Googlu boste razumeli, akako lahko bloganje pomaga vaši prodaji.
Več elementov vsebinskega marketinga na primeru za odkup terjatev lahko vidite na zgornji povezavi.
Marketing s pomočjo družabnih omrežij ali SMM
SMM ali Social Media Marketing je vrsta spletnega marketings, ki poteka preko različnih družabnih omrežjih.
Če razmišljate o SMM vam priporočamo naslednja omrežja:
- YouTube
- in drugo …
Ta družabna omrežja so najboljša za izvajanje spletnega marketinga, saj imajo največ obiska in največ potencialnih kupcev.
Zaradi priljubljenosti omrežij boste lažje našli bralce, ki so zainteresirani v vaše produkte ali storitve. Če imate pri iskanju kupcev težave ste morda izbrali napačno družabno omrežje.
Družabna omrežja pogosto združujejo ljudi z različnimi interesi, ampak navadno lahko njihove uporabnike razdelite glede na starostno kategorijo in namen družabnega omrežja (npr. Linkedin je socialno omrežje namenjeno predvsem poslovanju).
SMM spletne strani Magus.si – Bolečine v križu in medenici
Na spodnji sliki vidite primer marketinga preko družabnih omrežij spletne strani Magus.si.
Povezava na njihovi objavi pelje na prispevek za bolečine v križu in hrbtenici. Prispevek lahko pogledate na povezavi. Če ste pozorni vidite da spletna stran Magus.si uporablja več načinov spletne prodaje.
Prepoznate vse?
E-mail marketing
Zadnja oblika spletne prodaje za spletni marketing, je prodaja preko e-pošte. Čeprav ta vrsta marketinške strategije več ni tako priljubljena lahko na tak način najdete zadostno količino bralcev.
Cilj pri E-mail marketingu vam bo naj zbiranje e-poštnih naslovov ljudi, s katerimi jih lahko kontaktirate in predstavite svoje izdelke ali storitve.